lördag 6 februari 2010

Jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte!

Jag vill bara härifrån och jag vill härifrån nu!
Jag vill inte ha med någon att göra längre, jag vill bara vara hemma ensam och bli tjock och hata mitt liv. Jag måste klara gesällen, men så fort det är färdigt så tänker jag försvinna och aldrig komma tillbaka. Fan jag har saknat så många, men ni gör mig mest bara besviken. Precis som jag säkert gör er besvikna.

Jag orkar inte höra av mig till folk, jag orkar inte bry mig om fester och supande, och jag är en riktig jävla bitterfitta. Jag vet allt det. Men vafan, jag har varit tillbaka i två veckor nu. Det är EN av mina så kallade vänner som ens orkat göra sig besväret att se hur jag bor. Andra svarar inte ens när jag ringer eller smsar. Är det någon som ens bryr sig? Nä jag orkar inte. Från och med nu tänker jag inte räkna med folk oavsett hur gulliga de låter när de vet att det ändå inte kommer bli något av med att ses.

Inga kommentarer: