söndag 15 februari 2009

Det går bra nu

Jag vet, jag är en dålig människa som aldrig uppdaterar min blogg längre. Jag kommer mig bara inte till skott. Hatar verkligen bloggar där skribenten aldrig uppdaterar, men jag hatar även bloggar där skribenten bara slänger ihop ett inlägg för att han/hon måste ju uppdatera med något. Därför blir jag så lätt inaktiv.

Nu kan jag i alla fall berätta att jag är fortfarande stark och frisk. Ätstörningen är sjukt ägd, jag åt fan pommes på fyllan igår, men inte fick jag ångest för det imorse inte. Jag äger. Livet äger faktiskt. Allt är bara allmänt fint, även om jag är lite för tjock för att vara nöjd. Jag har äntligen börjat inse att det inte gör något att min mage är äcklig och tjock, eller om mitt hår ser ut som ett jävla skatbo, för det som är viktigt är ju faktiskt att jag är glad. Jag är frisk och glad och har allt jag behöver, så vad gnäller jag om? Lite extra fett? Sjukt ovärt.

Kvällen har varit helt underbar, tända ljus, ett varmt bad och något kallt att dricka. Hur mycket mer behöver man egentligen? Min nacke är avslappnad för första gången på länge, men det lär jag ju sabba genom att sitta här och nörda. Jävla Bertil.

I övermorgon är dagen <3 Jag längtar så jag blir tokig.

Inga kommentarer: