måndag 16 februari 2009

Jag skakar och ryser

Klockan är kvart i tre på natten och jag sitter hemma hos Agnes i den nya lägenheten. Det är -28 grader ute och jag fryser så jag skakar, har precis börjat slappna av efter dagens fotograferande och hårfärgande. Visst, det har varit en sjukt rolig dag, och jag har väl inte direkt varit stressad, men ja. Nu har jag fått lite tid till att tänka, och nu inser jag helt plötsligt att han faktiskt är på väg. Om fyra timmar är han här. Jag får alldeles konstig mage av att tänka på det, och blir lycklig hela vägen rakt igenom. Det är så konstigt att någon jag aldrig ens träffat kan göra mig så glad, men han lyckas. 
Något positivt med -28 utomhus är iaf att skolan inte kan förvänta sig att jag ska vara ute och gå hela dagen imorgon. Pax sitta hemma och dricka te med honom! 
Nu är det faktiskt bara fyra timmar kvar <3

Inga kommentarer: