onsdag 19 november 2008

Början på slutet

Idag har jag bestämt mig för att börja blogga på riktigt.
Jag hade väldigt mycket kramp i magen när jag vaknade i morse, så dagen har spenderats i min säng fram tills jag skulle på Freja. Där började vi prata om att jag är rätt kass på att ta tid för mig själv och tänka på vad jag faktist vill och tror på. Så här tänkte jag lägga ner lite tid på mina tankar och åsikter om livet. Även om det innebär att jag måste pressa mig till det i början. Minst två inlägg i veckan ska bli mitt mål.

2 kommentarer:

Pandasoppa sa...

sweet! tror det är jättebra för dig, och VET att det är bra för mig! smart smart. ska läsa dina tankar!

Anonym sa...

Sara, jag vill bara säga att jag tycker att dina inlägg hittills har varit så välformulerade och kloka, du har ett väldigt bra språk. Kommer att läsa din blogg, om det är okej?