tisdag 25 november 2008

Sömn, sömn, sömn.

Är det inte maten jag inte kan kontrollera så är det något annat. Jag tror att jag sov 14-15 timmar ungefär i natt. Hur fasen kan man sova 14-15 timmar på en natt? Det är ju verkligen hur länge som helst. Jag vaknade iofs vid midnatt ungefär och gick från soffan där jag råkade somna till min säng, men annars har jag som sovit hela tiden. Sömn, sömn, sömn. Eftersom jag är jag ska jag såklart överdramatisera och analysera det här nu.

Jag har börjat fundera på om jag försöker sova bort mina problem. Liksom, om jag inte är vaken känner jag ju inte av det jobbiga. Och jag blir dessutom inte hungrig, och kommer därför inte heller att äta. Om jag skulle sova några dygn skulle jag säkert tappa en massa vikt. Viktförlusten i sig kommer också att göra att jag inte känner av mina problem lika mycket, eftersom jag kommer vara glad över att min vikt gått ned en del. Vilka problem för övrigt? Jag tror att jag redan förträngt de flesta. Nu när jag tänker på saken kan jag inte komma på ett enda konkret problem. Någon som kan påminna mig om något så jag kan sluta förtränga det och börja jobba på det? Eller nej, förresten. Låt mig leva i förnekelse så jag kan få åtminstone tro att jag är lycklig.

Inga kommentarer: