onsdag 7 januari 2009

Jag ska börja göra inbrott.

Jag är och hälsar på mina föräldrar ute i bushen igen, och jag vet inte hur många som är medvetna om det, men ute på landet har de flesta någon dörr olåst mest hela tiden, och jag har kommit fram till att om man går in den vägen mitt på dagen när det vanligtvis inte är alla hemma iaf så skulle ingen reagera.

Just nu sitter jag som sagt hemma hos mamma och pappa, jag är ensam hemma och i köket sitter en ökänd man och kokar nudlar. Jag har ingen som helst aning om vem han är eller vad han gör här, eller jo, han kokar ju nudlar, men alltså varför han är just här med sina nudlar. Han skulle egentligen kunna vara en förrymd mental patient som tror att han bor här och mördar alla som börjar prata med honom, men trots det höjde jag knappt ett ögonbryn när han kom hit. Det är bara såhär det funkar på landet. Låtsas som det regnar så kommer du undan med vad fan som helst alltså. Det är nästan så jag blir rädd.

Inga kommentarer: